menu
desc image
desc image

Organisatie

Bestuur

Goed bestuur en toezicht staan aan de basis van een gezonde organisatie die zich integer,
transparant en met oog voor de omgeving ontwikkelt. Dat geldt ook voor skidkinderopvang.
skidkinderopvang heeft gekozen voor het zogenaamde “toezichthoudend bestuurmodel” dat
haar uitwerking vindt in de  Governance code.

Bedrijfsbureau

Het Bedrijfsbureau van skidkinderopvang is gevestigd in Annen. Samen met het kantoor van het Gastouderbureau hebben we onderdak gevonden in het voormalige gemeentehuis.

Op het Bedrijfsbureau zijn de directie en alle administratief ondersteunende diensten ondergebracht. De afdelingen zijn als volgt verdeeld: Directie, Plaatsingen, Financiële Zaken, Personeel & Organisatie, Secretariaat, Communicatie & PR. De taken van de genoemde afdelingen spreken wel voor zich, de afdeling plaatsingen zullen we iets nader toelichten.

Afdeling Plaatsingen

De afdeling Plaatsingen is o.a. verantwoordelijk voor het plaatsen en het factureren van de opvang. Hier worden de contracten opgemaakt en worden wachtlijsten beheerd. Met vragen over de administratieve kant van de opvang kunt u vaak het beste bij Plaatsingen terecht. Dat geldt ook voor verzoeken om informatie, in- en uitschrijving en wijzigingen.

De plaatsingsmedewerkers zijn verantwoordelijk voor  meer locaties. Hieronder geven wij een overzicht:

Monique van der Veen
Locaties:  Gieten, Gasselternijveen, Zuidlaren en Annen
Werkdagen: maandag, dinsdag en vrijdag.

Bedrijfsbureau

Bernice Goelema 
Locaties:  Assen (Koala) ,Vries,  Tynaarlo en Westlaren
Werkdagen: maandagochtend, dinsdag, woensdagochtend en donderdag.

 

De afdeling Plaatsingen is bereikbaar via telefoonnummer: 0592-304190, bij voorkeur tussen 09.00 en 11.00 uur.
Maar u kunt ook rechtstreeks mailen: info@skidkinderopvang.nl.