Algemeen

Als skidkinderopvang vinden we het belangrijk om goed te communiceren met onze klanten. Communiceren begint natuurlijk bij het dagelijks contact tussen kinderen, ouders en medewerkers; bij het brengen, het halen en het telefonisch contact met onze medewerkers.
Ook willen we graag weten hoe tevreden je bent als ouder en wat je wensen zijn. Daarom onderzoeken we dit regelmatig.

 

De Verbetermeter

Met de Verbetermeter houden we de tevredenheid van ouders in de gaten. Dit doen we door een doorlopend en een periodiek klantenonderzoek. Via de Verbetermeter ontvang je in een opvangperiode een aantal enquêtes: bij de evaluatie van de kennismakings- en wenperiode  (rond drie maanden), een jaarlijkse enquête en bij het einde van de opvang.  Je krijgt per kind een enquête, zowel bij het kinderdagverblijf en de peuterspeelgroep als de buitenschoolse- en gastouderopvang. Je helpt ons erg met het invullen hiervan! We gebruiken de resultaten om onze opvang (nog) beter te maken. 

 

HKZ keurmerk

skidkinderopvang is in het bezit van het HKZ Keurmerk.
Het Keurmerk waarborgt dat we de zaken intern goed op orde hebben. We hebben onze werkwijze en afspraken vastgelegd en onze medewerkers houden zich daaraan. Ouders en kinderen stellen we centraal, er zijn duidelijke instructies over de verzorging van de kinderen en we werken voortdurend aan het verbeteren van de dienstverlening. We bespreken ervaringen en wensen van de ouders, we voeren regelmatig een klanttevredenheidsonderzoek uit en we ondernemen zo nodig actie. Wij stellen hoge eisen aan een veilige omgeving voor de kinderen. Daarom is er continu aandacht voor voedselhygiëne en goed materiaal. Ook oefenen wij regelmatig ontruimingen.

Om de kwaliteit van het HKZ keurmerk te houden, is er ieder jaar een audit (controle) door een extern onderzoeksbureau.

LOGO HKZ 2

Meer informatie vind je op www.hkz.nl